«Чернігівське» оновлює дизайн упаковки

14.08.2017

Напередодні 30-річчя бренд «Чернігівське» вирішив порадувати шанувальників культового пива оновленим дизайном логотипу і упаковки. Уже в серпні основна лінійка «Чернігівське» буде представлена в новій кольоровій гамі - золотий, срібний, червоний, чорний.

«Чернігівське» постійно вивчає сучасні тренди і зміни уподобань українців, щоб відповідати їх актуальним запитам. Так, в лютому цього року бренд запустив нову кампанію, покликану надихнути людей повірити в свої сили, щоб досягати своїх цілей. Новим слоганом «Чернігівське» став «Вірю означає можу!».

«Ми хочемо, щоб пиво «Чернігівське» стало ще більш привабливим для наших лояльних і потенційних споживачів. Тому вперше за останні 7 років здивуємо українців кардинальним ребрендингом. Яскравий індивідуальний дизайн упаковки і вишуканий, але лаконічний логотип дозволять легко знайти потрібний сорт «Чернігівське» на магазинному прилавку. Ще одна перевага - акцент на історію, Чернігівську броварню, пивоварні традиції і принципи бренду на етикетках. Таким чином бренд стане ще ближче і зрозуміліше людям», - розповідає Анна Руденко, старший менеджер з маркетингу групи торгових марок «Чернігівське» та брендів економ-сегменту компанії «САН ІнБев Україна».

Оновлена лінійка «Чернігівське» представлена чотирма основними сортами бренду: «Світле» (золота етикетка), «Безалкогольне» (срібна), «Міцне» (червона), «Максимум» (чорна).