BUD та Uber за безпечну поведінку водіїв на дорогах Києва

21.12.2017

Напередодні новорічних і різдвяних свят бренд BUD пивоварної компанії «САН ІнБев Україна» за підтримки міжнародної компанії Uber запускає в Києві соціальну кампанію, спрямовану на запобігання водінню в нетверезому стані. Кампанія триватиме з початку грудня 2017 року до середини січня 2018 року.

«Святкуй відповідально» — з таким гаслом стартує соціальна кампанія бренда BUD. Час і гасло акції обрані не випадково: вибір подарунків, корпоративні заходи, зустрічі з друзями і близькими повинні бути джерелом лише позитивних емоцій. Саме тому після приємного вечора в ресторані, барі або вдома партнери акції рекомендують не сідати за кермо в нетверезому стані, а скористатися застосунком Uber і замовити авто з водієм.

Ідею акції — насолоджуватися святами повною мірою, але не забувати про відповідальне ставлення до водіння — підтримав популярний шоумен Андрій Шабанов, звернувшись до всіх громадян України в спеціальному відеоролику. «Взятися п'яним за кермо це все одно, що схопитися за канат, на якому висить людина над прірвою, попередньо намастивши руки кремом! Чому в другому випадку всім зрозуміло, що це несусвітня дурість, а в першому дуже часто ні?», — коментує ідею кампанії Андрій Шабанов, телеведучий і генеральний продюсер української радіостанції «Просто Ради. О».

Автори ініціативи пропонують усім небайдужим жителям України підтримати ідею відповідальності за кермом на спеціальному сайті www.vidpovidalni.in.ua, а також ділитися думками щодо зниження аварійності на дорогах з вини нетверезих водіїв у соціальних мережах, використовуючи хештег #святкуйнерулюй.

«Для нас відповідальність не порожнє слово, це частина культури компанії та всіх її брендів. У рамках спільної акції бренда BUD та Uber ми звертаємо увагу громадськості на проблему водіння в нетверезому стані. Ми впевнені, що саме Андрій у своєму фірмовому стилі, прямо і відверто, задасть правильний тон для всього проекту. Ролик з Андрієм Шабановим це крок назустріч формуванню абсолютної нетерпимості до п'яних за кермом у нашому суспільстві. І, звичайно, це ще одне нагадування про відповідальне планування свого відпочинку в цей передсвятковий період», — говорить Каріне Гарячун, старший бренд-менеджер ТМ BUD компанії «САН ІнБев Україна».

«Ми спостерігаємо скорочення кількості ДТП, викликаних вживанням алкоголю, у тих містах, де працюємо. Наприклад, у Сіетлі кількість таких аварій скоротилася завдяки Uber на 10%. У Каліфорнії число аварій, пов'язаних з алкоголем, в тому числі за участі водіїв молодше 30 років, знизилося на 6% після запуску uberX. Упевнені, що Київ продовжить цю позитивну традицію. Під час акції з 20 грудня 2017 року до 15 січня 2018 року всі нові користувачі Uber у Києві зможуть отримати знижку на свою першу поїздку за промокодом «BUD2018», — коментує Катерина Романовська, керівник відділу маркетингу Uber у Центральній і Східній Європі.